Gunesozlem Kızlar doğum yapalı 17 gün oldu hala hem dış hem iç dikişlerim düşmedi ne zaman düşer yardımcı olurmusunuz
Annecik03 Gunesozlem benim 2-3 haftayu bulmustu rahat rahat oturabilmem agri aci hissetmemem :) benim ebem nekadzr cok oturursan ustune okadar cabuk iyilesir demisti 🤷🏻♀️
Annecik03 Gunesozlem acikcasi ben görmedim 🤷🏻♀️ Kendi kendine düsüyorlar tuvalete giderken felan dusmus olmasi lazim benimkiler 🥰