Mutluaile11 Bebeğim 7bucuk aylık dogmustu 1bucuk ay hastanede kaldı biberon alisti emmedi 1bucuk ay icti sadece benimde sutum zamala kesildi. Şimdi yine hamileyim. Dogurdugum zaman ilk oğlum 11 aylık olucak daha . Ikisini bir emzirebilirmiyim
Winnithepooh Mutluaile11 sabahtan acikcasi beynim dondu okuduğuma oğlunuza sağanak sut veriyorsunuz sanirim ama sut azalmış ve bırakmış anladığım kadarıyla şu an dogum yapınca 2 si emer mi diye soruyorsunuz nasipse yeni bebis emerde ilk bebeginiz neden emmeye başlasın tekrar onu anlayamadım
Sibel43- Mutluaile11 mamaya alistiysa biraz zor ama denemekte fayda var icerse ver tabi oyle yapan cok var
Winnithepooh Mutluaile11 anladim şu şu etmiyor ise 2. Bebis doğunca edeceğini nerden anladınız peki orayı anlayamadim