mutluailem123 kızlar merhaba bu aralar saçlarımı kızıl yapmaya niyetim var da saçlarımın uçlarında sarılar var kızıl yapsam tutarmı ya korkum turuncu gibi olursa hiç sevmem saçı sarı olupta kızıl boya yapan var mı ya bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler 🙏
Snowglobe mutluailem123 dediğiniz konu da bilgim yok. Ama kızıl boya yerine kına yakın derim. Besliyo parlatıyo. Saçın rengini aldığı için dip boya derdi yok. İçine katılan bitkilerle ton verebilirsiniz de. Ben 10 yıldır kına yakıyorum. Kına yerine boya yapmış olsam saçım kalmazdı kesin.
UcuBulunamayanBant mutluailem123 içine 1damla siyah boya damlatın o şekilde yapın saçlarım sarı değildi benim ama üst kisimlarim kırmızıya yakın renkteydi eş vaciasi yaşadık biraz eşim boyamak isteyince hüsran oldu kuaförüm kızıl rengin içine 1damla.siyah damlatarak boyadı çok güzel oldu esitlendi heryer
Zlm Snowglobe kına yaktıktan sonra sacinizda kına kokusu hep kaliyo mu bendd yakmak istiyorum ama eşim kına kokusu sevmiyo
Snowglobe Zlm kalmıyo tabi ki. Sadece ilk Bi kaç hafta duşta iken çok akıyo havluya falan da bulaşıyor. Hele şimdi kış ayındayız koku hiç olmaz. Yazın terleyince koku illa oluyo. Ama dediğim gibi sadece ilk Bi kaç hafta.