Cinarerden_5 ben 10 buçuk aylık kızım. Çok memnunum kızım çok yaramaz 1 saat içinde 50 kere döner yan falan yatar. uyanınca hemen tutunup kalkıp sarkar. Suan en kat kareye aldım küçükken anne yanı şeklinde kullanıyordum bebegi almak çok kolay oluyordu kızım cook erken dönmeye başladı sultanlığım biraz erken bitti o yüzden😂 yatakta kendisini bile sallar sağa sola atarak ama yatak hala çok iyi durumda sallıyoruz hala çok memnunum 10/10 luk ürün. Ben beyaz renk aldımX ankaradaysanız aklımızda olsun ben kendi mağazasından gidip görüp aldım 50 TL de daha az ödedim kargoya vermedikleri için