hatice00yusuf42 alıyolar alıyolar güzel anne sen sakin ol panikleme 😊 bu yaratılıştan böyle o yüzden korkacak birşey yok. Takip edersin iki aylık oldu hala azalmadı diyelim o zaman doktora sorarsın. Bizimki alerjikmiş hiç seyrelmedi mesela her bezi kakalıydı günde 5-6 kere yapıyodu 5-6 aylıkken bile ama yine de kilo alımı çok iyiydi. Tabiki siz napmayın; şuan alerji malerji aklınıza getirmeyin 😁 takip edin ama sakin olun size tavsiyem bir şekilde yoluna girecektir