Evet arkadaşlar… Sabah sabah aklıma takılan konu bu. Benim regl dönemlerimin günü hiç şaşmaz normalde ama bu ay 4 gün gecikme yaşadım. Ve iştahım çok arttı.Ve rüyamda anneme hamile olduğumu söylüyordum 😔 🙄Of çok korkuyorum. Korunuyorduk aslında.Test için birkaç gün daha beklemeli miyim sizce?