Anonim11 Geçen yıl uçuş yapacaklar dışında havaalanına kimse alınmıyordu bu yıl nasıl acaba? 2 çocuğumla ocağın başında uçağımız var ama hem bebek arabası hem bavul check in falan tek başıma yapamam,eşim girebiliyor mu ya? İnşallah kalkmıştır o kural
Birdunyabircennetannesi Anonim11 Giremiyor canım tek başına zor yaparsın arabayı sürekli katlanıyorlar cihazdan geçirmek için
Winnithepooh Anonim11 bilet aldıktan sonraki durumda geçilen yere kadr aile gekiyor ve geçemiyor kimse en son Eylül ayında uçtuk oğlumla annem oraya kqdr geldi bi geçirdik çantaları sadece annem bilet aldıktan sonra gelemedi daha
daisymomm Anonim11 ben eylül ortası yurdışı için uçusumda içeri alınmıştı İzmir de. Check in yapıp valizler verilene kadar kalabiliyorlardı. Uçağa doğru geçişte zaten yolcu dışında kimse gelemiyor. Fakat yurtdışından dönüşte almamışlardı.
Anonim11 Birdunyabircennetannesi havaalanına girdikten sonra bekleme salonuna girerken bebek arabasını katlamak mı gerekiyor ya? Arabayla geçilmiyor mu xray den?
Anonim11 Winnithepooh evet evet oraya kadarını diyorum ben de,ordan içeri giremez zaten de. Ya bir de bebek arabasını katlamak mı gerekiyor bekleme salonuna girerken?
OzgeKaratas20 Anonim11 1 hafta önce eşim sabiha dan babasını uğurladı girdi içeri check in vs yaptı sıkıntı olmuyor
Winnithepooh Anonim11 ben bebk arabası getirmedim girende hatrlamqdim xray cihazından ama en kötü bebisi kucakta tutarlar siz katlarsijix arabayı hemen geçince açarsınız kulaklarından alırsınız öyle yardımcı olurlar size
Birdunyabircennetannesi Anonim11 Hayır canım havaalanına girerken ve check-in yaparken katlamak zorundasın cihazdan geçiyor. Eşini havaalanına alırlar da check-in yaptıktan sonra alacaklarını sanmıyorum