Pamukseker35 Sevgili anneler gece kalkıp bebeğime mama yapma işi sıkıntılı olmaya başladı. Sıcak su hemen hazır olsun istiyorum. Şimdi bunun için digital termometreli termos mu alsam yoksa biberon ısıtıcı mı alsam daha mantıklı bilemedim. Bana bir fikir verin.
Mys01-01 Pamukseker35 ikisinde de termos kullandım canım ısıtıcıda var ama bır zaman sonrasında zor gelecek ısıtıcı kabına su koy bıraz fazla ısınsa bekle ben termos kaynar su yanına suluk gibi bişide kaynamış soğumuş su koyup karıştırıyorum 2 dk
limonlukarpuzzz Pamukseker35 termos kullandim kizimda biberon isiticimda vardi ama uzun sürede ısıtiyordu termos ve kaynayip soğutulmuş su işimi kolaylastirmisti..
Pamukseker35 Mys01-01 mı ısıtıcıda derece seçilmiyor mu ya da ısıttık makineyi kapattık sabit tutuyor mu sıcaklığı
Mys01-01 Pamukseker35 benımkısı yandan su koymalı bazen cok ısıtıyor bazen az onla uğraşmak yerıne e bebek termos aldım
Pamukseker35 Peki bu biberonları koydukları Küçük çanta gibi birşey var e bebekte filan onlar işe yarıyor mu bilen var mı