Aleynaezel Kızlar doğum yapalı 1 ay 7 gün oldu normal doğum afedersiniz çekinerek diyorum büyük abdesti yaptım da hafif kan geliyor normal mi ki acaba aklıma takıldi normal doğum yapanlardan geliyo mu doğum esnasında yırtılma felan mi oluyor ki