Bu satırları asabım bozulmuş, bütün gece gram uyuyamamış şekilde yazıyorum. Gerçekten benim gibi anneler var mı merak ediyorum. Ya da ben nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum. Uykusunu düzene sokmaya çalıştım. Bebeğim 17 aylık. Son iki aydır geceleri kalkıp bi saat iki saat oturuyor öylece. Odanın ışığı loş, hemen uyanınca emzirip sallamaya tekrar uyutmaya çalışıyorum ama yok. Sanki sabah olmuş gün doğmuş gibi uyanıyor. Sabah 9 da güne başlıyor gün içinde en fazla iki saat gündüz uykusu uyuyor. Bu akşam 10 gibi uyumuştu ama yok yine kalktı oturuyor. Benim uykum o kadar çok bölünüyor ki deli gibi uykum olmasına rağmen ben de uykuya dalmakta çok sıkıntı yaşıyorum artık. Yatağın içinde saatlerce uyanık öylece yatıyorum.