Melikeeeecansuu Nltka tamam canım sızın bebegınız boyle agladıktan sonra nezaman dişi çıktı https://ty.gl/cgcecgfmr6 bu 1hafta oncekı damagı buda buqunkı https://imgyukle.com/i/kfzgnf https://imgyukle.com/i/kfzXMI dişmi sızce damagı boylemıydı oglunuzun
Nltka Melikeeeecansuu resimlerden tam anlamadım . Ama bembeyaz olmuştu alt damak. 7 buçuk aylıkken çıkardı dişini
Elifnuronuk Melikeeeecansuu rica ederim kullananlar baya memnun bende denemeyi düşünüyorum Allah yardımcınız olsun hayırlı geceler 🙏🏻😇
Melikeeeecansuu Elifnuronuk trenyolda 219 tl dıyor😭 eczanede de herzaman trenyoldakının ıkı katı oluyor Fıyat 300 250 vardır 😳 yarın eczacı kuzenıme sorucam fıyatı çok pahalı degılmı bırde küçük bırsey
Elifnuronuk Melikeeeecansuu evet biraz pahalıymış almanyadan getirtiliyormuş o yüzden de pahalı olabilir :(
Burculicee Melikeeeecansuu damakta beyazlık var gördüğüm kadarıyla diş olabilir calpolden sonra uyuduysa eğer
Melikeeeecansuu Burculicee yarımsaat uyudu 11de kalktı 3e kadar uyumadı yarımsaat uyudu gerı kalktı 7de uyudu sureklı agladı hastaneye getırıdm ultrasyon da baktı karnına bırseymı var dıe bırseyde cıkmadı bırseyı yok dıyor ee nıye aglıyor bu cocuk