Prensinannesi43 Merhaba güzel anneler bende yeni anne adayıyım nasip olursa kızım olacak iki isim arasında kararsız kaldım sizce hangisi daha hoş Esila mı? efnan mı ?
Mommqueen Prensinannesi43 esila çok klasikleşti artık herkesde var ben olsam efnan koyardım iki isim arasndan
Yldrm3105 Prensinannesi43 Efnan 🌸 geçen gün eşimle denk geldik bu isime. Allah nasip ederde ikinci bir kızımız daha olursa Efnan olsun dedik 😊 anlamı ve söylemi çok hoş bence
minderbob Prensinannesi43 ![https://imgyukle.com/f/2021/12/15/kfzqJN.jpg] (src) bazı isimlerin gerçek anlamları iyi araştırılmalı. Bu ismin tdk sözlük anlamı böyle.. malesef isim araştırması yaparken bi çok site kopyala yapıştır yaptığı için hep aynı şeyler çıkıyor bi de herşeye cennetteki… diye ekleme yapılıyor hepsi doğru olmuyor bunların. Bilginiz olsun.