6 ay buçuk aylık bir bebeğim var kızlar, uyumuyoruz resmen sabah ezanlari oluyor ayaktayız, yastığı gördüğü an ağlamaya başlıyor, sallıyorum olmuyor, emziriyorum uyumuyor. Gecem gündüzüme karıştı. Ağrı sızı vs var desem kucağıma alınca gezince oynayınca gayet kahkaha atıyoruz gece 4 olmuş hala uyumuyor 🤦