Elifnuronuk bence üşümüyodur annesi sen evham yapma kendine, benimde kızım 7.ayına girecek, arada sırada bizimde başımıza geldi bu tarz seyler takip ediyorum geçmicek gibi ise doktora başvururum. sende takip et baktın iyiye gidiyor götürmezsin sabah ola hayrola .. Allah sifa versin cocuklarımıza 🙏🏻🙏🏻