Milaaa Bebişim 18 günlük.Kilosu az doğdu.Doktor mama takviyesi yapın demişti.Ben de bi kaç gün verdim ama artık vermiyorum.İçim rahat etmiyo çünkü.Doyuyo mudur acaba?Bunu nasıl anlarız?
Melikeakiner Milaaa Kilosunu ve çişli bezlerini takip edin. Doktor mama verin dediyse verin aç kalmasın.