bence gitmemeli, sonuçta yeni doğum yaptın ve lohusasın canım her boş vaktinde senin ve bebeğinin yanında olmalı diye düşünüyorum ben yani en azından ben istemezdimm ay biraz şey olcak ama içimde kalmasın hem 9 ay taşıyan biz doğuran biz bakan biz onlarda bi zahmet yanımızda durup destek olsunlar hayatımm biz nasıl feragat ediyosak onlar da etsin bazı şeylerden bu arada geçmiş olsun saglıkla büyüsün inşallah🙏🏻