uykusuzhergece_ 18 günlük bebegım var hanımlar . Sağlık ocağında ki hemşire 15 günlükten itibaren Demir vitamini vermemi söyledi. Siz kullanıyor musunuz veya kullandınız mı ? Kaç damla kullandınız?
eilik uykusuzhergece_ 4. Aydan beri verilir Demir ilacı. Ve sağlık ocağındaki temiz içerikli değil diye biliyorum.
rosesbabys uykusuzhergece_ ayrica saglik ocagindakini kullanmayin allah affetsin kan gibi bisi 🤮 baska marka alin
Glcn52 uykusuzhergece_ 2 aylık 5 günlüğünüz doktorumuz deca-tabs (vitamin ) +bıfıdrop ( probiyotik) vermişti hala onları kullanıyoruz .. İçlerinde demir mevcuttu bilemiyorum ama özellikle demir içerikli vitamin almadim
uykusuzhergece_ eilik neden bana 15. Günden sonra başlayın dediler acaba? Yarın dr a sorayım bakalım çokta veresim yok açıkçası
Emir123ali uykusuzhergece_ d vitamin veriyormusunuz o çok önemli ama ben sağlık ocağının verdiğini kullanmadım
Emir123ali uykusuzhergece_ d vitamini verdikleri heralde 3 damla vericeksiniz kan damlası 4 aydan sonra veriliyor d vitamini 15 günlükken
Emir123ali uykusuzhergece_ Ben ocean kullandım devit d vitamini de kullana bilirsin 3 damla bebeğin için d vitamini çok önemli kullanmamazlık yapma bıngıldğının kapanması için önemli 3 damlayı geçme d vitamini 12 ayına kadar kullanman lazım ve zaten o aylarda doktor kan tahlili yapar ve devam edip etmiceğini söyler
piamater uykusuzhergece_ bahsettiğiniz ilaç vegaferon veya ferrum ise bebeğe göre değişir ne zaman baslayaxagın. Doğduklarında alınan kanda değerlerimiz cok düşüktü biz sığar doğmaz basladık kullanmaya kilo basına 1 damla. Bebek 3 kiloya 3 damla 10 kiloya 10 damla