1 hafta önce karantinam bitti.Diş ağrısıyla başladı sonra baş ağrısı ertesi gün eklem ağrısı ve burun akıntısı ,Halsizlik,Ağır bi soğuk algınlığı gibi koku kaybı daha sonra tat kaybı yemeklerin tatlı ve tuzlu olduğunu biliyorsun öz olan tadını alamıyorsunuz buna dikkat edin.Eşimde tat ve koku kaybı olmamıştı.Öksürük ve balgam artık bitmeye yakın da kuru gıcık bi öksürük ve halen o öksürük var