Bebeğim 12 günlük oldu. Gece beslemeleri beni çok yoruyor bir türlü uyanmak bilmiyor. Gündüz çok fazla uyumuyor sabah 9 da kalkıp öğlen 12-1 e kadar duruyor. Aksamlari da 6 dan 9-10a kadar ara ara uyuyup uyanıyor ama gece olduğunda bir türlü uyandıramıyorum. Pazartesi günü doktora götürdüm gelişiminde bir sıkıntı yok dedi. Biraz sarı görünüyor dedi malesef 1 haftaya yakın oldu daha kaka yapmadı dedim. Sarılığı bu yüzden geçmemiş kaka yoluyla atması gerek dedi. Nasıl uyandıracağımı bilmiyorum çaresiz kaldım. Böyle birr şey yaşayıp çözüm bulan var mı? 😞