Merhaba anneler, benim 18 aylık 1 oğlum var o 9 aylıkken 2.ye hamile olduğumu öğrendim.. Kızımda doğdu 1 günlük. O kadar zorlanıyorum ki artık ikisi arasında koşturmaktan ne yapacağımı şaşırdım. Aynı durumda olanlar varsa gelin dertleşelim lütfen neyi nasıl yapıyorsunuz? Eşim işi gereği akşam 9dan önce gelemiyor. Eşimin annesi emekli sürekli bizde kalmak istiyordu güya yardım etmek için ama 1 hafta birbirimize zor katlandık evine zor gönderdim çünkü ekstra yoruluyordum o varken. O yüzden artık yalnız bakıyorum. Kendi annem hala çalışıyor ne zaman çağırsam geliyor ama sorun geceleri uykuda. Kızımın akşamları gazı oluyor 3 4 saatte anca uyutabiliyorum oğlumda benimle uyumaya alıştığı için babasıyla uyumuyor kalkıp sürekli odadan çıkmaya çalışıp ağlıyor ikisi arasında gidip gelmekten gerçekten yoruldum strese girip sürekli bende ağladıkça iki çocuğumda etkileniyor😞😞