Almi21 yalnız değilsin bu konuda canım 😂bende öyle bazen uyusada bende uyusam derim oğlum uyuyunca da inat gibi uykum gelmez yatmak istesem bile hep tedirgin uyuyorum annelik işte demekki iliklerimize kadar işliyor 😂😂ben zaten oğlum şu an 20 aylık doğduğundan beri deliksiz uyku nedir unuttum bu günlerde geçer gğngelşr yatarız bakalım bizde herhalde 😂