Teemo07 pogacayanakli_aylamm Doğduğundan beri.. Hangi doktor görse not düşüyor hemen çok hareketli diye. 🤦🏻♀️😁
mom54546 pogacayanakli_aylamm daha karnındayken doktor çok yaramaz demişti kızımız diye inancı su an 18 aylık ve bende hal kalmadı 1 saniye oturduğumuz yok
BuzluKahve pogacayanakli_aylamm hiperaktivite tedavi edilmesi gereken bir rahatsızlık ve tanısı ancak 5-6 yaşında profesyoneller tarafından konuluyor. Şimdiden çocuklarınızı etiketlemeyin derim. Her hareketli çocuk hiperaktıf değildir.