Kızlar 1ay 4 günlük bebeğim var sezeryan doğum yaptım karnım acıdığı için takamamıştım sonrada dikişime enfeksiyon kaptırmışım krem ilaç kullandım şimdi geçti yarından itibaren takmak istiyorum biraz göbeğim var faydası olur mu sizce geç mi kalmışım bilgisi ve önerisi olan ??