İyiye gidiceğind kötüye gitmesi, hasta oluyor o yüzden sanırım, 2 gündür aşırı huysuz ve huzursuz. Pes etmek yok diyip duruyorum ama uyku konusu gerçekten beni çok zorluyor. 7 aydır her gün 3 4 saatlik uykuyla ve çoğu zaman tüm gün uyumadan durmak, sürekli evin içinde koşturmaca ekstra olarak Aybarsa ilgi göstermek, gerçekten çok yorulduğumu hissediyorum. Hayattan zevk alamıyorum resmen, geçicek sabır diyip duruyorum

