Serra755 Bebegm 18 gunluk akşamdan beri emziriyom gazını alıyom uyutuyom 5 dk sonra uyanıyo aglıyo gazını almak ıcın tekrar alıyom kendını geriye atıyo kasıyo nabıcagımı şaşırdım doktoramı götürsem gaz sancısı mıdır başka bıseu olabılırmı
Mavis34 Serra755 gaz sancısı canım bağırsaktaki gaz onu zorluyor karnına bebe yagi veya zatlytin yağıyla masaj yap ılık havlu köy yüzüstü yatır o şekilde atabilirse rahatlar
BabyAsiia Serra755 gaz çıkarsada maalesef devam ediyor. Göğsünuzde yüz üstü yatırıp pat pat yapın. Damla kullanıyor musunuz?
Serra755 Mavis34 akşamdan beri yapmasıgım kalmadı son yatırmadan önce baya cıkardı alttan üstten gene uyandı masajıda denedım baya yaptım kiraz çekirdeğini denedım ama rahatsız hala
Eslmerva Serra755 eğimli mi yatırıyosunuz peki bebişiNizde henüz çok küçük zamanla düzelecektir biraz daha iyi olur ama şöyle kırkı çıkana dek falan sürebilir
Sinemisssss hala gazı var yavrunun doktorunuzla da görüşün gaz için damlalar var biz de cok işe yaramıştı
Serra755 Sinemisssss bitkisellerde varmış bi kaç arkadaşım attı ama yarına kdr devam ederse doktorumla gorusecegm son çare
Serra755 BabyAsiia kullanmıyorum o sekılde yatınca kafasını vucudunu gerı atıyordu şuan düzeldi sanki daha sakin