Giraysmom20 Biz ekstra bir şey yapmadık aslında. Sadece antibiyotik krem sürdüm. Sürerken pipi kökünden bastır bastırabilirsen yapışıklık olmasın dedi. Ama bastıramazsan da önemli değil kontrolde ben hallederim diye de ekledi. Bastıramadık biz izin vermedi. Bir de öyle gömük değildi açıkçası. Neyse iki hafta sonra kontrole çağırıyor zaten. Orada baktı. Penis başı ile deri arasındaki yapışıklığı açtı ( çok kolay açıldı) , banyodan sonra kurularken burayı silerek açtır hep, yapışıklık olmasın dedi. Siz operasyonu ne için geçireceksiniz tam olarak peki?