İyi geceler herkese 6 yaşında bir kızım var ve yaklaşık iki ay önce memlekete gitmiştik 1 hafta kadar kaldık hep disarlarda oynadı ve malum sivriler çocuğun her yerini isirmislar. Eve geldiğimizde ısırıklar dan sonra her yerinde değişik büyüklükte kızarıklıklar çıktı. Doktora götürdük ürtiker teşhisi koydular yaklaşık 1.5 aydır ilaç tedavisi görüyor iki adet alerji şurubu var sabah akşam veriyoruz iki hafta kadar atarax kullandı yarım akşamları onu kesti doktor simdi de yavaş yavaş ilaçları keseceğiz haftaya sadece akşam olan şurubu bir hafta verip bitircez sonra tekrar çıkar diye korkuyorum açıkçası. O süreçte ilaçları bıraktığımız an hep tekrar etti. Şuan 3 haftadır falan düzenli kullanıyoruz henüz çıkmadı. İnşallah geçmiştir bu yaşına kadar hicbirsey alerji yapmadı. Bebek oldu kkrona var diye eve kapandık kimseyle görüşmedik binada arkadaşı vardı onla da gorusemeyip yalniz kaldıkça stres oldu sanırım üstüne birde yeni bir kardeş çoğu ilgi onda ablasıyla açıkçası eskisi kadar ilgilenemiyorum sonuçta strese girdi sanırım o yaptı. Zaten şu son 3 aydır inanılmaz sinirli asabi bir cocuk oldu iyice çok üzülüyorum yavruma ya yapayalnız bebekliginden beri yapayalnız büyüdü bir arkadaşı oldu onla da korona yüzünden gorusmuyor şimdi çünkü arkadaşı okula gidiyor. Bende eşime dedim yeter artık böyle geçmez çocuğa yazık gorusmeye başladık tekrar. Kurdeşen yaşayan tedavisini gören var mı ? Eğer tekrar çıkarsa detaylı testler yapılacak 😥 sagliksal durumunda herhangi bir sıkıntı yok ateş başka bulgular vs yok sadece döküntüler oluyor 🥺