Arzusonmez1 Merhaba kızlar bebeğim 1 ay 16 günlük gaz olur durmaz diye kuru fasulye nohut mercimek yiyemiyorum ama bugün diyorum bi yapıp yiyeyim eğer o gece kötü geçerse yemem birdaha siz yediniz mi emzirirken gaz yaptı mı bebişinize?
Haticedgn Arzusonmez1 Ben deneme amaçlı bi kase mercimek çorbası içmiştim o gecenin sabahına kadar uyuyamadık 😢
Almi21 Arzusonmez1 1 parça köfte bile yiyemiyorum et hazımsızlık yapıyor herşeyi kestim ne yesem çoçuğa gaz bana uykusuzluk olarak geri dönüyor deneme yanılma yöntemi mecbur deneyin Bi kimyon koyun bolca oyle tüketin
Arzusonmez1 Almi21 Allah kolaylık versin sanaaa ben et ürünleri yiyorum birşey yapmadı bencede denemeden bilemiycem o yüzden bi deniyim
Irmakprensesinannesi Almi21 valla nazar değmesin kızıma hicbisey gaz yapmadı Allaha sukur ezogelin ve mercimek çorbası hariç hiç bisey gaz yapmadı çok rahat gazını çıkartıyor Allaha sukur bebekten bebeğe değişiyor
Haticedgn Arzusonmez1 Cesaretiniz varsa 🤣🤣 aslında doktorum bana gazlı yiyecekler yediğim zaman içebileceğim bi şurup gibi bişey yazdı bitkisel henüz almadım. O geceden sonra korktum gazlı yapıcak şeyler yemeğe 🤣
MySunny Arzusonmez1 doğum yapar yapmaz,acısından tatlısına gerşeyi yedim.ilk 2 ay gaz problemi oldu,çoğu bebekte olduğu gibi.Sorasında da sorunsuz büyütüüm kızımı.şu an 11 aylık.Ben hiç yeme içememi kısıtlamadım.
Arzusonmez1 MySunny nasıl alıştırırsan öyle gider sözüne örnek bir yorum oldu bu bende öyle yapıcam inşallah sizin gibi sorunsuz olur 🙏🏼
MySunny Arzusonmez1 inşallah canım. Ben çok bol emzirdim kuzu.Sabahtan akşama kadar koca yatakta emişirdik biz kızımla.Haliyle, gaz problemi sorunumuz erkenden ortadan kalktı.Tuvalete bile zor giderdim ama değdi yani.
Merveensarelisa Arzusonmez1 asla yemem 34 günlüğüz bir kere lahana sarması yiyim dedim gaz damlası kullanıyoruz kimyon çayı vs içiyorum ama o gece bana işkence oldu o gün sagdigim sütleri bile çöpe attım birdaha dedim tövbe açlıktan ölsem yemiyorum gaz yapan şeyler su bile kaynatıp ılık iciyorum hicbsy bebeğimden değerli değil o işkence çekmesin ben aç kalayım yani
Arzusonmez1 Merveensarelisa bakalım bizde bir yapalım ve görelim kişiden kişiye göre değişiyor anladım ben yaşamadan bilemiycem
Irmakprensesinannesi Merveensarelisa sizin bebeğiniz gazliymis şuan kızım 4 ay 10 günlük lahana sarması yediğim oldu kızım da gram gaz yapmadı aynı sklde kuru fasulye gram gaz yapmadi(limonla hasladigim icin) benim kızım doğduğu günden beri çok gazli bir bebek olmadı zatn
FerideDemir Arzusonmez1 Gazlı cocuk dogdugunda 2.haftasında baslıyor gazı eger smdıye kdr sorn olmadysa olmaz bnm oglum cok gazlı bebek 2.haftasnda basladı mesela cok cok dıkkat etmeme rağmen cok gazı oluyordu
aselminatp Arzusonmez1 doktor bana yemediğin yiyceklerin tadını bebek bilmeyecek ve ileri de çocuğum neden bunları yemiyor diyeceksin dedi. Ve ayrıca gaz yapar diye korkma illaki gaz sorunu olacak ama bebeğinin her besine ihtiyacı var dedi. Evet gaz sorunu yaşıyoruz ama bebeğim herşeyin tadını alıyor çok şükür ve artık alıştı şuan 1 ay 26 günlük bence sizde herşeyden yemelisiniz ileri de sıkıntı çekmemek için