Tatlihayat Ya ben bayadır buradayım doğma büyüme. Çocukluğum geçti resmen bu hastanelerde. 🥲
Düşün yüzyıl hastanesi doğduğum yer. 😂🙈 Neyse, google da gebze en iyi çocuk doktorları diye aratıp doktortakvimi ne var bir site oradan değerlendirmeler baz alabilirsiniz. Memet Emre diye bir doktormuş. Geri dönüt çok iyi. Yani onu denemek var aklımda işin aslı:)
Can bey de iyi bir doktordu. Çok basit bir hastaneden gittikče ilerledi ve isin dozunu tamamen paraya döktü. Önce isim yaptı sonra tamamen ranta çevirdi bence olayı.