Arkadaşlar kızım 5 haftalık ZİNCO damla kullanmaya başladım cuma günü sonrasında hergun nerdeyse kaka yapan çocuk 2 gün geçti yapmadı lağman yaptırdık ona öyle rahatladı.
İlaçtan kaynaklı mı diye denemek istedim yine 2 gün oldu yapamadı yarın 3 gün olacak bugün hiç vermedim dünde sadece 4 damla verdim. Kullanpta böyle şikayeti olan oldu mu.