Mervecannn Kızım 20 aylık bianda grip oldu öksürüğü ve burun akıntısı var bir de hapşuruğu var çok şükür ateşi yok . Ama salyası baya bi var yabi bütün üstü ıslanıyor salyadan dişten dolayı mı böyle acaba ne yapmam lazım lütfen
Gizoooo Mervecannn salgın var canım ama dişten dolayıda olabilir bir doktor götürüp baktırman iyi olur
Annebalisi Mervecannn En iyisi doktora götürmeniz olur bence,ortada bu kadar hastalık varken mutlaka bi doktor kontrolünden geçmeli. Çok geçmiş olsun.
sirineyavrusu Mervecannn evet salya diş tabiii burnuda tıkalıysa agzı acık kalıyodur ondan bişey olmaz