12 gunluk anneyim🙈 ilk gebeligimdi haliyle tecrubesizim. Etraftan sıkca duydugum ama henuz kendimde sahit olmadigim bi durum var sizlerden fikir almak istiyorum. Emziren anneler goguslerinin doldugunu sertlestigini dokununca tas hissiyati veerdiginden bahsediyolar da benim hic oyle olmuyor evet sut geliyo ama normal yumusakliginda yani dolup sismiyo tasmiyo anlayamadim vakti mi var acaba? Sut yapan besin onerilerinizi de ayrica bekliyorum🤗