selim-im benim kızım 11 aylık. Ben doğduğundan beri hep yaptım.hastayken gün aşırı sık sık yaptım, değilken de sabah akşam yaptım.Şu an burun akıntısı var mesela 3 gündür, bugün en az 8 10 defa yapmışımdır.Sümük çoğaldıkça, gidip yapıyorum.biz basıl ki sümkürerek rahatlıyorsak anlık, onlarda o şekilde yani.Şu an gece uykusuna yatırdım kızımı, yatmadan önce güzelce rahatlattım yatırdım.ama biliyorumki hiç yapmasam bunu, şimdiye 10 kere hastahanelik olurduk,bugün diğer 2 güne oranla daha iyiydi burun akıntısı.Yani bi tık azalmıştı.yarın daha da iyi olur,biraz daha.