Kızlar iyi Akşamlar oğlum ilk torun oyüzden fazlasıyla giyim konusunda abarttık oyüzden çoğunu satmak istiyorum almak isteyen olursa bu paylŞtıklarımı satmak istiyorum ayakkabılar giyilmedi temiz pantolon hm Panço karışık 50 TL 60 TL tulum hm 70 TL trenc mango 80 TL lacivert mont Panço 90 TL mavi gömlek hm 40 TL kahve rengi gömlek lw waikiki 40 TL hırka temiz kalın 40 TL ayakkabı mickeli olan Zara 120 TL mavi Panço 50 TL lacivert sandalete hm 50 TL kahve rengi tişört lc waikiki 25 TL oyun masası 40 TL temiz bilginiz olsun şimdiden almak isteyen olursa hayırlı olsun 🥰