Ceymus Kızlar bebegim 17 günlük oldu göbek kordunu hala düşmedi . Banyoda yaptırma diyor doktor. Siz ne yapmısınız ne kadar sürede düştü ve banyo yaptırdınızmı
Sedaahmet Ceymus bizimki 6.günde düşmüştü. Biz hastaneden gelince banyo yaptirdik. Sonra göbegi düşene kadar yaptirmadik. Göbegi düştükten 1gün sonra banyo yaptirdik bide. Göbeginin üzerine kantoron yagi sürdük hep. Kantoron yağı cabuk iyileştiriyor.