1bebek1annee Fasulyemm32 doğum öncesi ve doğumdan sonra raporumun bitmesinden 1-2 hafta sonra falan yattı,2 parça şeklinde yani.
Tugce3493 Fasulyemm32 sirketin raporunu onaylaması gerekıyo dıye bılıyorum. Dogum oncesı doguma kadar var dogum sonrası ızın bıtene kadar ıkı parcada
Srnd Fasulyemm32 benim şirketim raporları ayın 23. Ünde bildirip onaylıyor. O yüzden rapor paralarımı bölerek yatırdı hemen çok iyi oldu. Yoksa doğum sonrası parası için raporun bitmesini beklemem gerekti.