Elfbc Her şey gibi bez fiyatları resmen uçmuş, biz prima preminium care kullanıyorduk ama şu an ki fiyatlarla maalesef alamayacağım başka bir bez alacağım. Kullanıp memnun olduğunuz uygun fiyatlı bezleri yazar mısınız ? Baby me nasıl kullanan var mı?
annemmm2021 Elfbc sleepy kullanıyorum canım primaya göre daha uygun ama oda uçtu Allah herkesin yardımcısı olsun
Eslemsu Elfbc Bizde molfix kullanıyorduk tam 2 katı olmuş canbebe ye geçtik 90 adet 120 tl inşallah pişik etmez
Esmablt Asiyekl cok İyİ fiyat canım hangi numara kutulu mu aldın paketli mi benimde almam lazım 🙈🙈 yarın gidip alayım hemen
Elfbc annemmm2021 amin amin preminium care fiyatları resmen uönuş bezin tanesi 3 TL ye geliyor altı üstü bez yani ne diyeceğimi bilmiyorum
sarmaliklahana annemmm2021 Sleepy extra 4 numara külot bez satıyorum 212 adet 200 TL ilgilenirseniz verebilirim 🤗
Asiyekl Elfbc 4 aldım memnunum baby turco kullandık sonra bu ucuzdu bi ara devam ediyorum pişik bebek büyüdükçe azalıyor zaten her alt değiştirmede az da olsa sudo sürüyorum ne yapayım devir tasarruf devri
Elfbc Asiyekl ya bebeğin kaç kilo acaba kaç kilo için 4 numara aldın benim oğlum 10 kilo şu an ama çok hareketli primada 4 iyiydi ama sızdırma vs hiç olmuyordu o yüzden 5 mi alsam diye düşündüm bilemedim
Asiyekl Tortilla_ sanaozel30 verdi hesabıma takip etmek lazım bir de mağazadan teslim yaptım teslimat ödememek için eşim aldı iş arabasıyla yanındaki arkadaşı da şaşırmış nasıl aldın vs diye benim hanım takip ediyor demiş Allahtan ben indirim delisiyim yoksa işimiz zor
sarmaliklahana Annebalisi Sleepy extra 4 numara külot bez satıyorum 212 adet 200 TL ilgilenirseniz verebilirim 🤗
Seda__nrr Elfbc ilk prima premium aldım kızıma pişik yaptı hemde yenidoğanda.Sonra slepyy natural aldım fiyatı yükseldi.Babyme kullanıyorum süper tek geçerim ne sızdırma ne pişik ne sıkma hiç biri yok :)
Elfbc Seda__nrr biz 9 aydır preminium care kullanıyorduk aşırı memnunun akşam 8 de taktığım bezi sabah 8 de alıyorum ne pişik ne ıslaklık oluyor gece uykusunda çok rahat ediyordu ama çok pahalı şu an alamayacağım baby me nasıl 5 numara için ıslak kalıyor çiş yapınca ağırlaşıyor demişler öyle mi?
Annebalisi sarmaliklahana 5 numara kullanıyor oğlum,numara uysaydı değerlendirirdim mutlaka. Teşekkür ederim☺️
Asiyekl Elfbc 9700 boyu da 72 cm 4 bize uzun süre gidecek gibi karnı tok Şişkin olsa bile uzun süre gider gibi gözüküyor