Nil95 benim acıdan nefesim kesilmişti hele o ilk ayağa kalkış kadar bir acı yaşamadım daha sanki ateş basıyorlardı dikiş yerime 1 ay sonra hafifler acılar yavaş yavaş acıların yerini uyuşukluk hissizlik alıyor sonrasında o da kalmıyor normale dönüyor size tavsiyem bol bol yürüyün dikişlerinizi zorlayacak hareketlerden kaçının tamamen iyileşmeden De ev işlerinden uzak durun sadece bebeğinizle ilgilenin