Merhaba arkadaşlar, kızım 15 aylık ve hala emiyor. Önceden yatırırken biberonla mama veriyordum fakat 3 aydır biberon istemiyor öğürüyor. Aynı şekilde mama içinde de öğürüyor. Şuan yatırırken çocuk devam sütü yada normal süt veriyorum pipetle içiyor. karnı tok olmasına rağmen sık uyanıp emmek istiyor meme ile uykuya dalıyor. Hem onun hemde kendi sağlığım için gece beslenmesini memeyi bırakmasını istiyorum. Nasıl yapabilirim fikir ve önerilerinize ihtiyacım var:(