Kızım 6 aylık ve yaklaşık 10,15 gündür aşırı huysuz. Emeklemeye çalışırdı, sağa sola döner sesler çıkartırdı şuan sadece mızmızlanıyor. Her şeyden mutsuz. Alt iki dişi çıktı diğer dişlerden olabilir mi diye ağrı kesici verdik birkaç gün ama ne yapsak sonuç degişmedi. Doktora götürdük her şey normal görünüyor. Başına gelen oldu mu böyle bir şey siz neler yaptınız? O kadar yorgunum ki artık hem fiziksel hem psikolojik olarak ne yapacağımı şaşırdım.