GokceDuru- normal de doğduğundan beri kullanıyordum memnundum sanırım sık değiştirdiğim için sızdırma yaşamadım. Şuan 5 numara bez kullanıyorum daha uzun kalıyor 2 kere çiş yaptığında bez taş gibi oluyo ve kuru tutmuyor ıslaklığı yüzüyinde. Hemde talep çokluğundan sanırım fiyatı baya arttı. sleepy kullanıyorum hem ondan daha ucuz hemde daha kalite.