Doğuma bir ay kala memlekete gittim , yeni doktor gelmiş çok iyi dediler bende son kez bi gideyim dedim , neysee gittim adam çok yakışıklı çok kibar ulturasondan sonra kalkmam için elini uzattı bende adamın elini sıkıyorum merhaba yapıyorum oda gülüyo sonra beni kaldırmak için elini uzattığını anlayınca yerin dibine girdim odadan nasıl çıktım hatırlamıyorum aklıma her geldiğinde tekrar aynı utancı yaşıyorum 🥴🤣
Sizin var mı böyle rezil olduğunuz anlar ? Anlatın gülelim :)