Dilem Fotoğraf atılmıyo sanırım burdan. Değerlerine göre ne giydirilmesi gerekiyor paylaşmıştı bi çocuk doktoru kaydetmiştim ama foto atamadım.
Dilem Damla6117 yani atıyorum 1.5 tog icn üstte dereceler var. Ona göre içine ne giydirilceğini gösteriyo. Ya da 2.5 tog yazıyo yanında hangi derece de içine ne giydirilmesi gerekiyor o yazıyo. İnsta da çocuk doktorları Var. Takip ederseniz arada paylaşıyolar
ogretmen61 Damla6117 lcw 1.6 tog gayet işinizi görür geçen yıl da kullandım bu yıl da kullanıyorum 22-23 derecede sadece zıbın giyiyor alttan, hiç üşüdüğünü terlediğini bilmem
Morlahana Evim 24 derece 1 tog uyku tulumu giydiriyorum içine de askılı zıbın altına ince bir pijama🤣 aslında altına giydirdigim ince pijamaya gerek yok ama ne olur ne olmaz diye giydiriyoruz terlemiyor usumuyor
Damla6117 Morlahana benim evim de 24 tü de daha şimdiden doğalgaz yüklü gelince 22 ye çektik aslında olması gereken 21 22miş ama ben hep üşür diye 24 te çalıştırıyordum bu ay dedik düşürelim şimdide korkuyorum üşüyecek diye uyku tulumu alayım dedim
ogretmen61 Damla6117 evet onlar 18-19 derece evler için baya yorgan gibi. Sana 1.6 yeterli gelir, baktın üşüyo içine ince pijama giydirirsin