Merhaba güzel anneler foruma bugün üye oldum happy momdan geldim. Orda bebek sorularına artık cevap alamıyorum dedim kidse atilayim. 5.5 aylık bebeğim var 2 aylıktan beri gündüz uykuları çok kötü şekerlemeler yapıyor hep. 2 ay ana kucağında sallanarak uyudu sonra sallanarak uyumayı sevmediğini farkettim yanıma yatiriyorum başını okşuyorum vs uykuya çabuk dalıyor. Ama gelin görün ki hopp 15-20 dk yarım saatte uyanıyor sonra da mizmizlaniyor kulak çekiyor gözlerini kaşıyor vs. En fazla bir saat uyur nadiren. Yani bu aralar birde huysuzlugu var ya atak dönemi ya dis sorunu bilemiyorum. Bugün çok kötüydü gerildim ağladım. Yani bütün günüm ufakliga bakmakla geçiyor. Onu uyutmakla uğraşıyorum vs 6 yaşında kızım var zaten onla güç bela ilgileniyorum. Sinirli ve gergin oluyorum. Yani bir yandan da diyorum depresyona gireceğim artık sosyal hayat yok bir bakkala gitmek yok otur evde hep çocuk cocuuk. Uyamadigi zaman zaten oturup bende ağlıyorum onla. Yani düzelecek elbet bugünler geçecek diyerek anın tadını çıkartmaya çalışıyorum büyüdüklerinde geçecek elbet ama insanız o anı yaşıyoruz hayatın icinde. Yani bu uyku sorunu beni tüketti artık gerçekten. Gece bu kadar değil yani gündüz bu kadar uyanmaya uykusuzluğa gece uyusun zaten bir zahmet 😁 akşam 8-9 da yatar gece iki kez mamaya kalkar arada gece 4-5 civarı kalkıp iki saat falan uyumadigi oluyor ama o kadar yapacak bebek tabiki. Toz pembe olsun habire robot gibi yatsın kalksın beklemiyorum zaten ama gündüz en azından yattığında 1-1.5 saat uyusun ki bende ablasıyla ilgileneyim işimi yapayım yemek yapayım yada oturup bir dinleneyim ama yok 😢 hadi kalkıp huysuzlanip aglamasa neyse yine tamam ama durmuyor. Bir tesellinizi alırım hanımlar ne zaman düzelir bu durum az önce okudum da korktum 😔 uyku gerçekten çok zorlayıcı gündüz neden uyumuyor olabilir kısa uykularin nedeni nedir ?