kizlar iyi geceler bebeğim 7 aylık. Bu son zamanlarda çok kaşıntısı var. Başını , gözlerini , kulaklarini , burnunu cok kaşiyor. Öyle ki bu kaşıntı yüzünden uyku uyuyamiyor. Vücudu da çok kaşınıyor çünkü bunu belli ediyor vücudunu kaldiriyor huzursuz. Haftaya doktor kontrolumüz var soylicem elbette. Bunu yaşayan var mı aranızda neden böyle var mıdır bi ilaci yardımcı olur musunuz:(