Ahmetin_Annesi0911 Selam canlar, 1 aylik 5 günlük bebegim var emdirdikten sonra karnimin uzerine yatiriyorum çook rahat ediyo yaklaşık 30dkk -1 saat yatiyo tabiki ben yatmiyorum sirtini sivazliorum. Aranizda benim gibi yapan var mi?
UcuBulunamayanBant Ahmetin_Annesi0911 ben değilde eşim yapar genelde onu ikisininde hoşuna gidiyor bebeğimde rahatlayıp uyuyor o şekilde.
NinovaLemi Ahmetin_Annesi0911 ben göğsüme yatırıyorum cogu zaman. Tenime temas ettiği için huzurlu oluyo hem de gazını çıkarıyorum. Siz de aynısını karniniza yatırarak yapiyosunuz anladigim kadariyla