Aae_08 çocuğuna kendi bakan dikkatli anneler anlıyor genelde, bir de içgüdü, içinizi kemiren bişry varsa videoya çekip cocuk nörolojisine gidebilirsiniz, EEG cekiyorlar ve herşey belli oluyor. Ben nöbeti hemen anladım. Hayatımda hiç görmediğim halde. Doktorumuz da çok dikkatlisiniz belli demişti. Başkasına gösterdiğimde anlamadı mesela, bu çocuğu korkutmuşlar normaldir diyordu sıçramalarına. Halbuki korkutma değil.