FiltreKahve Bir bilginiz var mı hanımlar yakın zamanda taktıran? Hangi çeşidini taktırmak lazım hormonlu falan varmış
ilayda94 FiltreKahve bugün taktırdım medicalparkta 800 lira ödedim. Hormonlu falan demedi ben de sormadım uzun zamandır doktorum en iyisini o bilir dedim.😬
ilayda94 FiltreKahve spiral taktıracaksanız o gün evde sizinle birisi olsun. Takılırken hiçbir şey hissetmedim ama bütün gün karnım belim çok ağrıdı.
Yorgunannecik ilayda94 kontrolleri varmi ne dedi doktorunuz aceba bende taktirmayi dusunuyorumda surekli kontrol olmasi alttan kontrol ozellikle kayip kaymama konusu korkutuyor sirf buyuzden korkuyorum
ikiprensannesii2 ilayda94 Bünyeden bünyeye fark ediyor demek ki bende taktırmıştım çok hafif ağrım oldu o zaman da parol içmiştim doktorum öyle söylemişti. Geçen sene bende medicalparkta taktırdım 425 tl vermiştim ne kadar pahalı olmuş🤯
FatosToprakDeniz FiltreKahve ben 1.5 yıl önce hormonluyu 240 a taktirdim. Buna ek olarak muayene ücreti ödedim bir de doktor rapor çıkardı spirali ben kendim aldım 80 liraya. Konya da yaşıyorum bu arada 🙂
ilayda94 ikiprensannesii2 bünyeden bünyeye değişiyor olabilir. Doğum sancımı hissetmedim spiral ağrısı çektim çok saçma :) kur farkı yüzünden pahalandı muhtemelen. İyi ki taktırmışsınız geçen sene.
ikiprensannesii2 ilayda94 Kaydı🙈 ve şu an hamileyim😀 yine aynı doktora gidiyorum doğum zamanı doğum ücretini nasıl sorucam onu düşünüyorum rahat 6bin olmuştur
Ayaz_35 Peki devlet hastabesi takiyornu herrsey nasil pahali Gucumuz yetmiyo artik ozelde sunnet yaptirdim oglumu 2000 bin lira ve 5 binle ciktik hastaneden🙄sunnetten once birsuru sey istediler spiral bende istiyorum ama pahalı napacagim
Mercimek26 Devlet hastanelerinde ücretsiz olarak takılıyor. Bir spiralede o kadar para ödemeye gerek yok bence.
ilayda94 Yorgunannecik bir hafta ilişki yaşama kontrol edeceğim dedi. Sonrasında 3 ayda birmiş. Ailemde herkes kanserden öldüğü için sürekli kontrol ediliyorum zaten.pankreasta ve yumurtalıklarda kistler var. Benim için kontrol hep var yani zaten. Alışık değilseniz zor ama şöyle düşünün sürekli kontrol altında olmak iyi bir şey ve bahaneyle düzenli doktora gidebilirsiniz.