Fidan9631
merhaba kızım 2 ay da kolundan aşı oldu herşey normal geçti şimdi 4 buçuk aylık boynunda bi şişlik oluştu beze gibi görünce aklım çıktı hemen doktora götürdüm doktor verem aşısında olmuw iltihap dedi nadiren olan bi şeymiş bazı çocuklarda kulnun altında olyomuw 2 haftalık ilaç yazdı bakalım ne olucak inşallah geçer bu durumla karşılaşan oldumu aranızda ?