Masal25 Sezaryen doğum yapalı 16 gün oluyor 3 gündür ciddi şekilde makattımdan kan geliyor kabızlık sorunu yaşıyorum ilaç gitl kullanmak istemiyorum emzirdiğim için sizce nasıl geçirebilirim bu kabızlığı
Badekusum1 Masal25 ilaç kullanmadığınız için bu durumu yaşıyor olabilir misiniz? Ben de normal doğum yaptım yine de dikişlerim vardı. İlaç krem vs doktorumun verdiklerini kullandım bi zararını da görmedim. Belki kullanmadığınız için olabilir doktora bir sorun bence.
Morfrenk Masal25 emzirirken hiçççç ilaç kullanılmıyor değil, doktorun verdikleri kullanılıyor kafamıza göre almıyoruz sadece
Ozge8_ Masal25 mayıs ayından bu yana o sıkıntıyı bende yasıyordum 1 aydır rahatım sabah aç karnına 1 yemek kasıgı zeytinyagı 2 3 adet kuru kayısı ustunede 1 bardak su anında cıkarıyor bence aksatmadan genel cerrahi bolumune gıdın tedavisini olun ben gıttım gecen gün
Busra9292 @Masal25 sıvı beslenin daha çok, daha yeni doğum yapmışsınız içinizin de yumuşaması lazım. Gaz yapmayan meyvelerden sabah aç karnına tükeyebilirsiniz, mesela Armut elma.
Ozge8_ Masal25 muane edecekti arkadan ama regl olmustum o gun 2 krem verdı birde ilaç kullan 15 gun sonra gel dedı
Busradarakci Malesef aynı sorun 6 aydır devam ediyo😩 doğum sırasında fazla ıkınmaktan oluşan makat çatlağı ve hemoroid hep bir umut geçer diye bekliyorum 😩
Nehirimom Masal25 eczanede surup satılıyor ısmı aklıma gelmedı ama emzıren anne ıcın zararlı degıl belki bebege gaz yapan surup olabılır faydalı birsey gercekten
Vuslat23 Hiçbırsey gecırmıyo basur olmadan hemen basur krem ve fıtılı var ıkısını bır kullanacan yoksa düzelmiyor
Tugba39 Masal25 canım doktora görün kanama falan olduğu için makat çatlağı hemoroid olabilir bende yaşadım aynısını amlelyatlık oldum sende daha geç olmadan görün doktora